Flower Shoppe

сряда, 20 август 2014 г.

Картичка за рожден ден.


  Тази картичка я направих без специален повод. Бях разпръснала всичките си материали по масата и си казах, че сега е моментът да сглобя някоя картичка.
  Точно тази се оказа едно малко предизвикателство. Малките цветни "точици" са остатъци намерени в перфоратора. Тези дребосъци трябваше да ги лепя един по един и да ги слагам с пинсета . Може и да има друг, по-лесен и бърз начин, но аз все още не го знам. Моля, ако някой знае такъв да ме просветли. :-)
   Следващото препятствие беше надписът! Тъй като все още не съм се сдобила с печат за рожден ден, а с принтирането съм леееко скарана, трябваше да го напиша на ръка. Ох, голяма мъка беше!
  Май тези две неща ме затрудниха най-много. Като цяло обаче съм доволна от крайния резултат.


   С картичката ще участвам при:
CMC#53 Birthday Party! / Парти за Рожден Ден!

1 коментар:

  1. Браво на теб! Страхотна цветова комбинация и детайли! Благодаря ти, че ни я сподели в Card Mania Challendges.

    ОтговорИзтриване